Oldalak

2017. január 31., kedd

My Love from the star

 My Love from the star






Részek száma: 21 ( 1 rész kb 1 óra)

Megjelenés : 2013


Rövid tartalom : Do Minjoon egy földönkívüli aki itt ragadt a földön ,mikor megmentett egy lányt. Ennek már 400 éve. A férfi haladt a divattal , és egy jó barátja intézi neki a halotti bizonyítványokat bizonyos időnként. Ezért mindig más a munkahelye. De nem lehetne földönkívüli , képességek nélkül. Ez is cifrázza a dolgokat.
Anno még megmentett egy kislányt attól ,hogy elüsse az autó, csupán azért , mert az a kislány hasonlított arra ,aki miatt itt ragadt.
Ezzel a- most már felnőtt- kislánnyal találkozik évek múlva , de persze nem esik le neki. Kiderül hogy a tanára is. Ráadásul színésznő , udvarlója is van , szóval nehezen , de kezd alakulni valami köztük...

(Fő) Szereplők:


  • Do Min Joon ( Kim Soohyun)



Úgy érzi , hogy neki nem kell család , gyerekek , hiszen majd vissza megy bolygójára. De megesik az , amire nem számított. Szerelmes lesz.






Most:





























 
Mindenki egy buta színésznőcskének kezeli , ami bár nagyon kis mértékben igaz , de ezzel megbántják. Do Minjoon minden bajból kihúzza ezért szeret bele. 








Most:
















  • Lee Hwi Kyung ( Park Haejin)
Songyi udvarlója ,akit észre se vesz. Ezt viszont nem egyedül ő érzi. Gyerekkori legjobb barátnője kiskoruk óta bele van esve , de ő csak Songyira koncentrál.





 Most:
























  • Yoo Se Mi (Yoo Inna)
Plátói szerelem részese már rég óta. Részben ezért fogja megutálni Songyit , de szerintem ebben van egy kis karrier féltés is. Ugyanis ő is színésznő...









Most:






Dalok:




























Vélemény :  Eleinte nem akartam belekezdeni:" Mi ez az unalmas 400 év?" . Azt hittem a sorozat abból a 400 évből mutat be részletet. Hát nem.Rengeteget röhögtem rajta ami tök jó, mert eddig kevés humoromhoz illő drámát találtam.Ellenben sokszor majdnem elsírtam magam . Sőt ha akcióról van szó, az itt megtalálható. Titok is akad bőven , amitől csak még érdekesebb ez az egész. Minden megvan benne kész! Ennyi az egész. Kedvenc doramám lett.


10/10 - Már kifejtettem 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése