Oldalak

2017. január 1., vasárnap

Dream Knight







Részek száma : 12 (kb.12perc/rész)

Tartalom : Inhyung elvesztette szüleit ,így kénytelen egy lakó kocsiban lakni , ami miatt az osztálytásrai gyakran piszkálják.Egy nap egy csapat fiú állít be Inhyunghoz , és az egyik , JB azt mondja , hogy a rokona , ezért a lány megbízikbennük.Sokszor megvédik a lányt , és próbálják őt
felkészíteni a közelgő táncversenyre, de ezt nehezen lehet , hiszen baj van a tédével. JB-vel viszont egyre közelebb kerülnek ,nyugodtan kimondhatjuk , hogy járnak.Egy fontos napon azonban kiderül róluk egy nagy titok...













(Fő)Szereplők :

  • JB (Im Jaebum , GOT7) :


Ő az egyik főszereplő.Úgy vettem észre , hogy már megérkezésük előtt is tetszett neki Inhyung.Megsajnáltam a szerepben , mert ha még össze is jönnek , nem lehetnek sokáig együtt.Végülis nagyon megszeretik egymást , és ez látszott a búcsúzásnál is.














  • Joo Inhyung (Song Hayoon) :


Megtetszett. Ha leszámítjuk a szülős részt ,  akkor sokan bele tudják magukat képzelni a szerepébe.Jönnek a megmentői , akik még helyesek is , és hirtelen megismerkedik egy idollal  is , így nem tud köztük dönteni.Jól el tudta játszani a szerepet !












  • Junior ( Park Jinyoung GOT7) :


Nagyon sajnáltam hogy gonosz szerepet kapott , és utálnunk kellene őt.Furcsának találtam , mert az idol életben csöndes , és kedves.Az alakítása még is hiteles lett.Próbálja elcsábítani Inhyungot , de nem sikerül neki.


















            - Többi dal




Vélemény : Nagyon tetszett , bár elég rövid.Sokszor nevettem , és ez jó tulajdonsága ennek a doramának.Az első pár résznél szinte percenként meg kellett állítanom , úgy szakadtam a nevetéstől.Az alaptörténet jó , és bár vannak benne abszurd részek , mégis tetszett.






         10/9 - Hiányoltam a többi tag aktivitását.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése