Oldalak

2017. február 22., szerda

EXO Next Door

EXO Next Door



Részek száma:16 rész (1 kb 10 perc)


Megjelenés:2015


Rövid tartalom :Négy EXO tag ( Sehun , Chanyeol , DO , Baekhyun) a szomszédba költözik , és mi lenne ennél nagyobb öröm egy fangirlnek? Mivel a lány mostohaanyja ingatlanos ,és takarítót keresnek az EXO villába , így Yeonhee-t ajánlja.Így kezd kialakulni köztük egyfajta kapcsolat. Bár a fiúk eleinte perverz zaklatónak , sasengnek hiszik , de a mi Yeonheenk már észbe kap , így a fiúk véleménye gyorsan megváltozik.DO beleesik , és ahogy az kiderül , ebben vetélytársa is akad....




(Fő) Szereplők: 



  • Ji Yeon Hee ( Moon Gayoung)

A mostohaanyja szeretné , ha végre önálló életet éljen , amihez munka is kell.És tud is szerezni lányának , így lesz takarítónő a villában. Eleinte őrült barátnőjére hallgat , aki rossz tanácsokkal halmozza el , így nem meglepő a fiúk elsőre kialakított véleménye .Szerettem a karakterét , ugyanis én is így vörösödök el , és nagyon nem szeretem , de még csak jól se áll :c




Napainkban:
































  • Chanyeol ( Chanyeol , EXO)


Ez a mi Chanyeol bébink nem igazán egy romantikus típus. De próbál mindent megtenni azért , hogy észre vegye Yeonhee a szerelmére utaló jeleit.


Napjainkban:


























Vélemény: Az elején szakadtam az egészen ( 1. rész tiszta én ) , és kezdett szimpatikusnak tűnni a lány , már csak a pirulás miatt is.Chanyeol viselkedése azért megtetszett, és az is , hogy Kyungsoo nem adja fel. Persze egy határig. Sehun , és Kwangsoo kapcsolata is viccesre , ugyanakkor enm mindennapira sikeredett.Még is Suho története hatott meg leginkább. Bevallom őszintén , eddig nem igazán kedveltem a pasast. De ez egy pont volt , még ha szerepjáték is , hogy megszeressem. Suho lába eltörik , még is próbálkozik táncolni , és nem adja fel. Daebak! (Megj.: DO Oppa! Ijesztően nevetsz! :c)




10/8





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése